fredag 13. april 2007

Rhonna Farrer's challenge #4: RED!!



My all-time favorite colour is red. The last few years purple has affected me in big ways, but for as long as I can remember red has been my favorite. It's a colour of passion and energy, and is bound to make you happy. Yesterday I even bought a red leather jacket!!! OK, when I scrap red is used together with white and black for the most part - and this layout is no exception! I love the picture of my daughter and my husband, they really are fun-loving and energetic. For the layout I've used paper from SEI (Penelope's potpourri) and Basic Brey (one of the Christmas lines), rub-ons from SEI, Heidi Swapp chipboard heart, and red brads. I've used Basic Grey rub-ons and Fancy Pants clear stamps (Bella Brush) on the photo.

Finally, I want to wish everyone a really nice weekend!

Min desiderte favorittfarge er rød. De siste årene har jeg blitt veldig glad i lilla også, men så langt tilbake som jeg kan huske så har rødt vært min favoritt. Det er lidenskapens og energiens farge, og er garantert å gjøre deg glad. I går kjøpte jeg en rød skinnjakke!!! Når jeg scrapper liker jeg å bruke rødt sammen med hvitt og svart, de fargene sammen synes jeg er utrolig stilfullt. Denne layouten her er ikke noe unntak. Jeg elsker bildet av snuppa og mannen min, de er virkelig like barnslige og energiske. Jeg har brukt papir fra SEI og BG, rub-ons fra SEI og BG, Heidi Swapp chipboardhjerte, og røde brads. På bildet har jeg brukt rub-ons fra BG og Fancy Pants (Bella Brush) clear stamps.

Til slutt vil jeg ønske alle en superduper helg!!!

4 kommentarer:

Kristin sa...

Og jeg må igjen si at jeg er er imponert over LO'ene dine. Denne var også skikkelig flott og jeg får veldig lyst til å prøve stående Lettersize selv når jeg ser alt det fine du lager. Og bildet her er jo fantastisk!

Ønsker deg en riktig god helg Pucca!

Rita sa...

Enig i at kombinasjonen rød-svart-hvit gir en utrolig flott effekt. Siden din var kjempe fin. Det herlige bildet sammen med de spreke fargene gjorde dette til en ordentlig gla-side.
Ønsker dere en strålende helg.

Klem
Rita

Lene sa...

WOW - denne var utrolig flott!
Og rødt og sort er jo en uslåelig kombinasjon!

Unknown sa...

Herlig rød-layout til Rhonnas fargechallenge... :-)