lørdag 7. april 2007

Rhonna Farrer's challenge #3: GREEN!



OK, so green is a colour that I really like. To me it is a colour of love and nature, but a colour I have to use in combination with other colours such as orange, brown or pink.

This Layout is called "permisjon" or "maternal leave." It's a page for my Book Of Me, and is to remember the good time I had during my 12 months of maternal leave. A lot of time was spent at a local café called Le Rustique, where these pictures were taken. The pictures were shot by a friend at Easter time two years ago - how quickly time passes by!.. I've used papers from Basic Grey's Phoebe, chipboard frame from Maya Road, buttons from Foofala, ribbon from May Arts, photo corner and chipboard heart from Heidi Swapp - and different letters (QuicKutz, stickers and chipboards).

OK, grønt er en farge jeg liker godt. For meg er det en kjærlighetsfarge, og naturens farge. Jeg må alltid bruke den i scrappingen kombinert med andre farger, gjerne oransje, brunt eller rosa.

Denne LOen heter "permisjon," og er til min BOM. Den handler om den flotte tiden jeg hadde da jeg hadde fødselspermisjon, og tilbragte mye tid på kaféen Le Rustique, som bildene er fra. Bildene ble tatt ved påsketider for to år siden - herlighet så fort tiden flyr!.. Har brukt BG papir fra Phoebe, chipboard-ramme fra Maya Road,knapper fra Foofala, bånd fra May Arts, fotohjørne og chipboard hjerte fra Heidi Swapp - og ulike bokstaver (QK, klistremerker og chipboards).

11 kommentarer:

Nina sa...

Masse flotte detaljer på LOen din. Liker veldig godt mix av bokstaver i tittelen.

Hege sa...

Så flott, grønn Lo!
Ha en fortsatt flott påske!

Hege

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Så fin LO! Synes det er en spennende fargekombinasjon du har brukt, sjelden jeg ser oransje og rosa sammen, men det funker jo kjempebra!

Ha en fortsatt god påske!

Kjersti sa...

Så flott LO du har laget. Jeg pakka bort min grønne, jeg... fikk den liksom ikke i havn. Får ta den frem igjen og prøve... jeg ser jo at grønt ikke helt er en ikkefarge heller!

Marie sa...

Fab LO -love the way you made tp the title!

Unknown sa...

Nyyydelig LO til Rhonnas color challenge... :-)

Flott bilde og flotte detaljer...

Ania sa...

Herlig, fargerik LO med flotte detaljer! Og ja..tenk at tiden går så fort.. her er veslejenta snart to år...*sukk*

Kristin sa...

Så utrolig flott LO og så stilig med alle de ulike bokstavene. Men jeg er nysgjerrig, hvor finnes egentlig disse utfordingene som alle scrapper?

Linn sa...

Kristin, sjekk link til Rhonna Farrer sin hjemmeside - den ligger i bloggen min!

KP sa...

Beautiful/unique layout - lovely photos & colors!

_Kine sa...

Så flott layout! Grønn er min favorittfarge :)