lørdag 14. april 2007

"Lille mamma!"

Må bare fortelle litt om hva min lille snuppe gjorde i går. Vi var hjemme hele dagen fordi hun hadde litt feber, så vi bare koste oss. Hun har den siste tiden laget en egen sang til meg, som stort sett har gått i teksten "Lille mamma, lille mamma, lille lille mamma'n min..." Men i går tok teksten en ny vending. Hun satt på fanget mitt, la hendene rundt ansiktet mitt og sang: "Lille mamma, jeg elsker deg. Lille mamma, lille mamma er så veldig veldig søt!". Da smelter et mamma-hjerte, kan ikke si jeg hadde ventet en slik kjærlighetserklæring fra en to-åring. Får vel nyte det så lenge det varer, og plukke det fram igjen når hun blir fjortis og slår med dørene...

Her er et bilde av snuppa og Sita som vi passet i påsken. De er litt av et radarpar!

9 kommentarer:

Ingunn sa...

Åååå! *smelte*

Det får du ikke lov til å ikke scrappe :D

Catrine sa...

Åh, så utrolig søtt! Og som Ingunn sier - det må scrappes!
Kjempekoselig bilde og nydelig layout i posten under her!
Ønsker deg en flott helg! :)

Marit sa...

ååå..hund og liten jente..jeg smelter jo av slike bilder jeg også. det er så godt å se hvordan barn og dyr trives sammen.

Lene sa...

Næmmen så søtt!
Du må ta vare på den historia,
både scrappet og i hjertet :)
Og så stor lillepia har blitt da!

Ønsker deg ei riktig god helg!

Unknown sa...

Ååååå, det var utrolig nydelig sagt..., kanskje ikke det man regner med å høre fra et sånn lite barn, men desto sterkere opplevelse...

Hun er nydelig, datteren din... :-)

Kristin sa...

Så utrolig koselige strofer hun sang til deg da, sånt må jo varme helt enormt. Og for et fint bilde, du har virkelig ei sjarmerende snuppe.

Hege sa...

Herlig *smelt*. Ikke glem og dokumentere det for ettertiden da!

Den LOen under var lekker!

Hege sa...

Så skjønn sang da!Seffern må den scrappes ja! Ingen tvil om det.
Flott rød Lo var det jammen her også.
Ha en fortsatt fin uke!

Ania sa...

Åh så skjønt!! Min lille Amalie sier de søteste "neineinieninei" og "jaaah!" ordene ever. *fnis* :)