søndag 27. april 2008

Og så en liten stemningsrapport fra messen...

Så var messen atter en gang overstått! Nå er jeg passe sliten - og full av inntrykk. Har kost meg ordentlig i helgen med mine flotte kollegaer/venninner: glad i dere!!! Også har mottakelsen av vårt nyeste blad gått strålende - vi har snakket med massevis av hyggelige butikkansatte og scrappere, og kost oss masse. Det er veldig koselig med tilbakemeldinger på bladet, og det har vi fått til fulle.

Takk til "gjengen" på treff på Papertrends i helgen også - alltid like hyggelig og skravle og le og bli inspirert av dere!!!

Her følger noen bilder fra helgen - og så håper jeg at jeg snart ser dere alle igjen!







4 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Takk selv Linn! Utrolig hyggelig å se deg igje og få skravlet litt mer med deg denne gangen!

Lene S sa...

Hei og takk for sist ja! Veldig koselig å se deg igjen! Så fine stemningsbilder du har tatt.

Og btw, bladet er kjempeflott! :o)

Salte sa...

Koselig å hilse på deg i helgen Linn! Har lest bladet fra perm til perm - vanvittig bra blad dere lager - det beste faktisk!

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Jeg hadde tenkt å besøke standen deres som det siste jeg gjorde før jeg dro fra messa på lørdagen, men så glemte jeg det rett og slett bort og kom ikke på det før vi var kommet et lite stykke på vei hjemover... Jaja, jeg får jo tak i baldet senere, men det hadde jo vært så koselig å hilse på dere igjen også! Det høres ut som du har hatt en super messehelg i hvert fall :D