torsdag 24. april 2008

MESSE-HELG!!!

OK, så er det ikke riktig helg ennå... men det nærmer seg. Selv har jeg fikset og ordnet og planlagt messe en stund allerede! Det skal bli gøy å selge nytt blad igjen, og ferie ettårsjubileum i Skedsmohallen. Gleder meg også veldig til treff på Papertrends både fredag og lørdag - i tillegg til skravling blir det kanskje også tid til litt scrapping?

Ellers er det virkelig blitt vår ute, jeg har kjøpt meg vårjakke og funnet fram linbuksene mine - og har kjøpt sykkel til snuppa. Har forresten nettopp lest "A thousand splendid suns" (Tusen strålende soler på norsk) av Khaled Hosseini - og den anbefales virkelig. Setter ting litt i perspektiv, kan man si. Ble helt dratt inn i historien, og jeg er virkelig en stor fan av han.

Så gjenstår det å ønske alle en riktig god (messe)HELG!!!

2 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Vi sees på messa, dette blir like hyggelig som alltid. Gleder meg til nytt blad også!

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Hei Linn :-)
Du har kommet i vårstemning skjønner jeg med både ny sykkel til snuppa og vårjakke. Og nytt blad gir jo også litt vårstemning, ikke sant?

Sees på på treff og på messa :-)