lørdag 5. april 2008

NY JOBB!!!

Da er det offisielt - jeg har fått ny jobb! Jeg skal slutte i Folkehelseinsituttet hvor jeg har vært i åtte år og nærmest er "vokst opp." Det blir rart å forlate både stedet og ikke minst alle menneskene der - men samtidig blir det veldig spennende og morsomt å prøve noe nytt. Jeg føler meg veldig klar for det. Så i løpet av sommeren blir mitt nye daglige virke ved Universitetet i Oslo hvor jeg skal være rådgiver i Forskningsadministrativ avdeling. Blir nesten som å "komme hjem" til Blindern igjen, bare uten eksamenspresset og festingen : )

9 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Oi, så spennende. Gratulerer så mye! Jeg begynner selv i ny jobb 1/5, så jeg kjenner til den lille ekstra spenningen det fører med seg.

Lene S sa...

GRATULERER!!! Så gøy med nye utfordringer og nytt miljø. Ofte vemodig å forlate det trygge man har, men du verden så berikende å få "begynne på nytt"! Så moro!

Gleder meg til messa..for nå er det jammen "long time no see", du!

Klem!

Helle sa...

Gratulerer så mye med ny jobb! Høres kjempespennende ut!Lykke til!

Kathrine sa...

Gratulerer med ny jobb :D

Hege sa...

Hei!
Så spennende med ny jobb da!! Gratulerer så masse.

KLem

Ania sa...

Gratulerer med ny jobb!! :) :)

Unknown sa...

Gratulerer med ny jobb! Så spennende.

Takk for den hyggelige kommentaren på bloggen, det var veldig koselig!

Ha en fortsatt fin søndag!

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

gratulerer med ny jobb - det blir sikkert utrolig spennende!!!

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Gratulerer så mye med ny jobb! Det er alltid spennende å forlate det trygge og kjente til fordel for noe nytt og ukjent :D

Jeg var forresten hos en venninne forrige fredag, og der fikk vi servert forskjellige koreanske småretter. Det var første gang for meg, men maten var kjempegod!