torsdag 3. april 2008

Hektiske tider - men snart er det vår!!!

Har vært en dårlig blogger!! Siden sist jeg var her har jeg hørt mye på The National Bank, jeg har hatt en lat påskeferie, og jeg fyker rundt på jobb og ordner med små og store ting. Det er mye som skjer - men det er spennende ting, så da er det jo bra. Ellers er det straks deadline for Vi Scrapper, og full messeplanlegging. Gleder oss til å feire ettårsdagen vår!

Så da håper jeg at alle har en flott vår (det er vel lov å si at det er vår nå?!!).

2 kommentarer:

Rita sa...

Hei, hei :)
Snart nytt nr av Vi Scrapper, det gleder jeg meg til. Håper alt står bra til. Så sees vi på messen, om ikke før :)
Ha en strålende vår-helg. (enig med deg at NÅ er det vår)
*klem*

Kristin Langnes sa...

Kos der videre i hektiske tider, vi sees på messa!