fredag 29. februar 2008

Konsert med The National Bank!




Kan det bli bedre? Jeg gleder meg veldig nå. I morgen skal jeg på konsert med de fantastiske gutta i The National Bank!!! Det er heller ingen ulempe at jeg skal dit sammen med min kjære og med gode venner. Åstedet er Sentrum Scene, og jeg skal bare kose meg. Noen av mine beste konsertopplevelser har jeg fra konserter med Jaga Jazzist og Thomas Dybdahl, så forventningene er kjempehøye. Den nye plata til Banken er også FANTASTISK - den er flott om man er glad, trist, lykkelig, sliten, energisk - altså, et soundtrack for selve livet. Soundet er forandret fra den første skiva (som også var veldig, veldig bra), den er totalt annerledes fra det disse gutta ellers gjør i sine andre band-prosjekter, og det er morsomt at de har fått til en helt ny greie. Sa jeg forresten at jeg gleder meg til konserten?!

2 kommentarer:

Lene sa...

Åh, jeg er kjempemisunnelig!
Kos deg masse :)

God helg!

Anonym sa...

Attention!