søndag 17. februar 2008

Clear album!





Jeg skal holde kurs på Papertrends 1. mars og 5. april - og det som står på programmet er Clear album! Koste meg veldig med å lage denne demoen, og ettersom jeg lengter etter sol og sommer så måtte det bli et album med sommertema!

Ellers har jeg og Vibeke vært på hyggelig Kristiansandstur i helgen for å lage en reportasje til bladet. Vi koste oss masse på treff hos Hobbyhimmelen, og har møtt mange utrolig koselige mennesker! Gøy å farte litt rundt : )

3 kommentarer:

Lene sa...

Nydelig album!
Flotte detaljer som passer kjempegodt til bildene.

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har skaffet meg et sånt for lenge siden...

Lene sa...

Og så glemte jeg å kommentere den flotte headern din!
Kjempetøff, var den :)

Elisabeth Helland sa...

Wow, så flott et album da....virkelig lekkert, og så må jeg jo takke for sist, det var veldig koselig å treffe deg i Kr.Sand...... ha ei fin uke...