torsdag 1. mai 2008

Scrapperier





Lenge siden jeg har lagt ut noe scrappet i bloggen - men her er noen ting som jeg laget i forbindelse med messen. Minibøkene og papiret på "Sydenliv" er fra Scrappers Choice!

Ellers har jeg FIRE fridager foran meg - og har tenkt til å bruke dem godt: skal gjøre minst mulig av ting jeg MÅ, og mest mulig av ting jeg VIL. Blant annet håper jeg å få scrappet, for jeg har jo shoppet så masse morsomme ting på messa. Brukte selvsagt mer penger enn planlagt, men da er jo ting akkurat som de pleier å være.

Håper alle har en fin helg!

3 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Så mye kult du har laget, digget den LO'en din!

Håper du hadde noen fine fridager!

Salte sa...

Her er det lenge siden jeg har vært! Såkule saker du har lagt ut her!

Lene sa...

Du er så flink altså!!!