søndag 15. juli 2007

Vil ha ferie!!!


Hva gjør man når man er klar for å dra på ferie, men det ennå er over en uke til man faktisk skal dra?.. Jeg har begynt å pakke, under dekke av at jeg "rydder i klesskapene." Mannen nektet å hente ned kofferten fra loftet, og det kan jeg kanskje forstå. Jeg har laget meg playlists med sommermusikk til iPoden, gjorde et raskt søk på "summer" og "sommer" og fikk lastet litt av hvert. Tja, ellers består jo forberedelsene i å rydde litt hjemme, rydde unna mye på jobb og gjøre litt bladting... Og selv om jeg begynner tidlig å forberede meg, så blir det garantert stress de siste par dagene likevel.

Neida, det er faktisk helt greit å jobbe om dagen - og det er i det minste fint jobbevær! I tillegg synes jeg halve moroa med å reise bort faktisk er å glede seg en god stund, lese og gjøre litt research angående hva man kan finne på. Vi skal noen dager til Vestfold først, men den ordentlige ferien går i år til Parga på fastlandet helt nord i Hellas!! Ser utrolig vakkert ut der, og skal bli godt med litt badeliv og deilig varme.

Legger ved et bilde tatt av datteren min på båttur i Vestfold tidligere i sommer - mens jeg venter på at tiden skal snegle seg av gårde...

7 kommentarer:

Elizabeth sa...

hi hi, tålmodighet er en fin ting... Skjønner at denne uka blir lang. du får scrappe litt i mellomtiden! Så fint at du gleder deg :) Håper du får en super ferie, parga skal være flott har jeg hørt! Husk å ta masse bilder! Klem:)

Kristin sa...

For et nydelig ilde du har lagt ut, virkelig et blinkskudd. Og en uke går fort, snart er det ferie. Det fortjener du, håper dere får det veldig fint på tur!

Lene S sa...

He he he...jeg gjør som deg når jeg ikke klarer å vente.. Stryker alle plagg flere dager i forveien osv. Sinnsykt! LOL

Herlig bilde av snuppa i båten. Det er noe eget med "barn i oransje redningsvest, blått hav og blå himmel bilder" ;o)

Håper du får en riktig god ferie!

:o)

Catrine sa...

Skjønner godt du gleder deg til ferie. Og som du sier, litt av gleder er faktisk planleggingen og forventningen før man drar.
Håper tiden går fort! ;)
Herlig og sommerlig bilde av datteren din!
Ha en flott ferie! :)

Rita sa...

Herlig bilde av lille tulla di. Skjønner godt at ventetiden blir lang, men det er som du sier: deilig å ha noe å glede seg til. Ønsker deg en riktig god "vente-uke" og håper dere får en deilig ferie.
Klem

Kirsten sa...

God ferie!
Håper vi sees på treff igjen snart da :D

Hege sa...

Regner med at du koser deg med ferie om dagen! :-)

Flott bilde av din lille tulle!