fredag 6. juli 2007

Kjærlighet og sånn


I dag har jeg faktisk vært gift i fem år! Synes det har gått fort, og at det ikke var lenge siden jeg og mannen ble "smidd i hymens lenker." Fem år er på en måte lenge, men satt i perspektiv er det jo ikke lenge i det hele tatt - i alle fall ikke hvis man tenker at man skal være sammen resten av livet (som forhåpentligvis blir i mange, mange, mange år til).

Jeg er glad for at jeg har giftet meg med en fantastisk flott mann som er min beste venn og støttespiller, som jeg kan le sammen med, og som er den perfekte far for datteren vår. Han er avbalansert, sosial, intelligent OG praktisk anlagt - og vi er både like og forskjellige på de rette måtene.

Så i dag skal vi ut og feire med et godt måltid og en lang samtale - og bare være kjærester!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med bryllupsdagen! Kos dere med kjærestekveld og feiring :-)

Rita sa...

Gratulere så mye med bryllupsdag. Håper dere får en koselig kveld.
Klem Rita

Catrine sa...

Gratulerer med bryllupsdagen!
Kos dere med kjærestekveld! :)

Surfine sa...

gratulerer med bryllupsdagen!

Kos dere på kjærestekveld og feiring!

Berit sa...

Gratulerer med bryllupsdagen!
Kose dere !!!

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen!! Kjærestekveld er koselig uansett :)

Lena sa...

Gratulerer kjempemasse med bryllupsdag!!!!
Håper dere koser dere masse med god mat og fin samtale!