søndag 4. mars 2007

SISTEN!!!

Sisten, leker vi visst... Har fått utfordring både av Nina og Helle (men bloggen din finner jeg ikke for øyeblikket, Helle??).

REGLER:
hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv.
bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet.
til slutt velger spillerne seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres.
etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de er "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.


OK- her er noen fakta om meg, om de er så "rare" vet jeg ikke. Men det er sikkert ting som dere ikke vet om meg:

1. Jeg har deltatt i NM i trekkspill. Dette var i 1991 på Fagernes, og jeg spilte faktisk i mange år. Men nå er det mange år siden jeg har gjort det...

2. Jeg har vært intervjuet på direkte-radio i forbindelse med et forskningsprosjekt om ungdom i Oslo - og jeg snakket om at det er mest alkohol og røyking på vestkanten. Var overraskende rolig også, helt utrolig i grunn.

3. Jeg har alltid drømt om å bli journalist. Om ikke jeg hadde blitt sosiolog så hadde jeg nok gått for skrivingen i stedet! Og de siste årene har drømmen vært å skrive for et scrappeblad - og nå går drømmen altså i oppfyllelse!!!Jeg håper vi blir en suksess.

4. Jeg var russ sammen med Diaz på Jessheim. Min kjæreste var hans bestekamerat, og jeg kunne fortalt litt av hvert om han (Diaz, altså) - men velger å ikke gjøre det.

5. Jeg har alltid vært involvert i frivillig arbeid. Jeg hadde aspirasjon om å bli politiker, men ble ikke det (heldigvis!!). Har vært aktiv i Natur og Ungdom, SV, Studentenes og akademikernes internasjonale hjelpefond og Tibet-komiteen. Nå er jeg tillitsvalgt for Samfunnsviternes fagforening på jobben, og skriver for Tibet-komiteen. Men skal ikke se bort fra at jeg en gang i fremtiden blir aktiv i lokialpolitikken. Jeg sier som regel ja til ting jeg brenner for.

6. Jeg traff mannen min på en gangfest på studentbyen der jeg bodde. Om ikke det var kjærlighet ved første blikk, så var det i alle fall ett eller annet ved første blikk!

---


Den som har sisten nå er: Lene B, Lene Solhaug, Gudrun, Rita, Ania og Gyda.

Og jeg var visst sent ute (som vanlig) - så ALLE hadde allerede hatt sisten. Jeg var vel SIST jeg, da!

6 kommentarer:

Helle sa...

Kult! Artig lesning.

Finner du den ikke, sier du? Det var rart. Prøv igjen: http://hellesscrapblog.blogspot.com/

Nina`s Rosa verden sa...

Moro å leke litt da!!! hi hi!!
ses i morgen!
KLEM!

Rita sa...

NM i trekkspill *fnis* Den må jeg si ikke var helt forventet. Så morsomt å bli litt bedre kjent med deg. :)

Ania sa...

Se der ja, interessante småfakta om deg :) Kjekt å bli "kjent" med deg på den måten! :)

Inger Marie sa...

Heisann!!

Kjempe herlig blogg du har!!
Kjekt å kikke litt rundt i andre sine blogger :)

Ha en fin kveld

Klem

Hege sa...

Artig å lese om dine rare ting. Jeg kjenner deg jo ikke, men jeg hadde kanskje ikke trodd at du spilte trekkspill en gang i tiden! Artig!
Flotte Lo`er du har lagt ut her også!
Ha en fortsat finfin uke!

Hege