tirsdag 27. februar 2007

Scrappeblad, scrappeblad, scrappeblad....

Det er stort sett det eneste jeg tenker på om dagen. Dette blir en fryktelig hektisk periode. Sånn er det når man faktisk nærmer seg noe, og må prøve å få ned alle ballene man har i lufta uten å få dem i hodet... Det er utrolig morsomt å jobbe med bladet. Jeg koser meg med alle de små og store tingene som skal gjøres, og Nina og Vibeke er helt toppers "kollegaer" å ha. Vi utfyller hverandre på en god måte, og dette er noe av grunnen til at jeg tror bladet kan bli veldig bra!! Og mottakelsen vi har fått har vært helt utrolig positiv og inspirerende. Må få takke dere alle sammen for det (stor KLEM)!!!!!

8 kommentarer:

Lene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lene sa...

Jeg bare gleder meg så til bladet kommer ut :)
Stå på Linn, men ikke slit deg ut :)

Lene S sa...

Sier som Lene over! Stå på,men ikke slit deg ut da! Jeg gleder meg enormt til bladet kommer ut i april :o) :o)

Nina`s Rosa verden sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Helle sa...

Vi gleder oss til bladet kommer! Blir kjempemorsomt å se hva dere har jobbet med. Pust med magen og ta deg tid til litt andre ting innimellom!

Nina`s Rosa verden sa...

Du har sisten!!!
Mer info i bloggen min!!!

Helle sa...

Heisann! Du har´n! Se bloggen min for detaljer!

Elizabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.