mandag 5. mars 2007

Hverdagsliv

Mannen min er ute og reiser igjen. Enkelte dager synes jeg det bare er SÅ slitsomt, mens andre dager synes jeg det er helt greit. Slipper å diskutere hvordan fjernkontrollen skal brukes, i den grad jeg i det hele tatt ser på TV da... Men i teorien er det jo fint å ha råderett over den. Som kompensasjon for at mannen er ute og reiser igjen, så skal vi kjøpe digital speilrefleks!! Så da går nok 12 dager fort som bare det!
Sofia er morsom om dagen, om enn noe uberegnelig. Humøret skifter på ett sekund, og man vet aldri helt hva hun har tenkt å foreta seg når hun er med på butikken. I dag pilte hun helt ut mens jeg sto og betalte. Så har du det andre ytterpunktet, og da er hun verdens søteste: Da jeg sa god natt til henne i dag, så sa hun plutselig: "Jeg liker deg!" (smelt). Veldig søt er hun, sånn helt objektivt sett.

Ellers scrapper jeg litt innimellom. Har laget noe til mamman min, men i tilfelle hun er her inne og sniker så skal jeg ikke legge det ut før hun har hatt bursdag til helgen. Legger ut andre ting her som jeg har laget for en stund siden, og så ønsker jeg alle en superfin uke!!!


4 kommentarer:

Ania sa...

Kul superstar-LO! :) Og det høres ut som en finfin gulrot for den lille ventetiden da - gratulerer på forskudd! :)

Lene sa...

Så bra at dere skal kjøpe digital speilrefleks! Det er kjempegøy med et sånt kamera.

Flotte LO'er du har laget også!

Jeg har sjekka Vi Scrapper-brukeren på Arfctic Scrapbooking, og den er aktivert. Jeg aner ikke hvorfor du ikke har fått mail om det, men brukeren skal virke. Kan du sjekke det?

Helle sa...

Hihi, er det ikke godt at vi får være objektive i forhold til våre egne barn. Du får glede deg til kamera!

Vibeke Spigseth sa...

Så kult med kamera!!!! Det blir bra! :-) Digger LOene dine! :-)