torsdag 8. mars 2007

Vi trenger flere bidrag til Vi Scrapper!!

Hei alle sammen! Vi har nå fått inn masse flotte bidrag til bladet vårt, og er utrolig takknemlige for det. Håper fortsatt at det er mange der ute som ønsker å bidra!! Særlig til bryllup, 17. mai og åpent galleri trenger vi fortsatt stoff. Det kan være LOer eller altered-prosjekter. Det er bare å hive seg rundt altså, og det er også lov å sende inn mer enn ett bidrag for de av dere som er litt produktive. Minner også om konkurransen vår, hvor Basic Grey sponser premie til vinneren.

Se hjemmesiden vår for mer informasjon!

2 kommentarer:

Lene sa...

Jeg skal virkelig prøve å få til et bidrag til dere altså!
Jeg må bare få gjort unna disse må-gjøres-tingene-og-det-haster først!

Og så må jeg bare si at det var et veldig generøst tilbud du kom med i min blogg. Jeg vil veldig gjerne ha perler fra Praha.
Jeg skal sjekke nettsida og lage ei lita ønskeliste til deg :)
Tusen takk for tilbudet - du er snill!

Linn sa...

Bare hyggelig, Lene! Gleder meg sånn til å besøke den butikken, ifjor sendte jeg nemlig mannen dit! Surfine som tipset meg om den.