onsdag 22. oktober 2008

Høststemning og fire-åring







Høsten har tatt skikkelig tak, og om ikke lenge er det faktisk vinter! Grøss... Imens drømmer jeg om neste års sommerferie, jobber lange dager, og koser meg med innendørsaktiviteter. Høsten er også den store bursdagssesongen i vår familie, så siden sist har jeg fått en fire-åring!! Dagen er blitt behørig feiret med familie, og med små og store venner. Er i scrappemodus om dagen - og har en del småprosjekter fram mot jul! Håper jeg får tid til å gjennomføre i alle fall noen av dem. Kjøpte KK julen her om dagen, der var det masse inspirasjon (takk til Gudrun og Lene!!!), og har planlagt noen juleverksteder i november : )

Håper alle har en fin høst!

4 kommentarer:

_Kine sa...

Long time no see, ja. Gratulerer med 4åring! Høsten er bra "pusle inne med papir og en kopp god te"-årstid.
Kiki er bra! På Ghiblimuseet i Tokyo solgte de den kransen som er på døra til bakeriet (riktignok i tre, ikke i gjærbakst, da det muligens hadde blitt litt dårlig holdbarhet på den etterhvert :]). Dere bør også sjekke den første animasjonsfilmen til Miyazaki, Pando Go Panda. Utrooolig søt og veldig barnevennlig! God helg!

Elisabeth Helland sa...

nydelig fire-åring du har...uten tvil.... og du, tusen takk for at du var med på å gjøre helgen til et herlig minne.....utrolig koselig å treffe deg nok en gang...klem...

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Tusen takk for en herlig helg i Stavanger, utrolig kjekt å bli kjent med deg.
Har hatt en helt fantastisk helg og gleder meg til neste papirfest.
Det ligger inne bilde av deg og Nina på bloggen min, håper det er ok.
Klem

banglamarie sa...

Tusen takk for en strålende helg :) Det var kjekt å bli bedre kjent med deg og koselig å sitte ved siden av deg :)