tirsdag 24. april 2007

Min nye dille!!...

...er selvsagt Facebook!! Har oppdaget det litt sent, men det er jo helt genialt. Har funnet igjen masse gamle venner fra studietid og videregående, i tillegg til at jeg kan ha daglig kontakt med mange av mine beste venner og en haug med scrappere. Enda en ting å være hekta på på nettet, tenker du kanskje. Har jeg virkelig tid til å sitte enda mer ved pc? Saken er at jeg sitter en del foran skjermen likevel, og bruker bare mer tid på Facebook nå enn annen surfing. Det geniale er at jeg kan holde kontakt med folk som ikke aner hva scrapbooking er også! Det er jo en kjensgjerning at en del av dem sikkert synes jeg har blitt litt sær i det siste (les: litt for mye scrapbooking i hodet mitt?).

Så de av dere som ennå ikke har registrert dere - det er bare å gjøre det! Facebook er epost, blogg, forum og msn alt i ett, i tillegg til at det er et godt sted å bygge nettverk.

4 kommentarer:

Kristin sa...

Jeg fikk spørsmål om Facebook av ei venninne så jeg har meldt meg inn der jeg også, men tror ikke jeg kommer til å holde på så mye med det. Blir så mye å holde styr på etterhvert. Men har iallfall bedt om å få legge til deg til vennelisten.

Rita sa...

Kom meg aldri på PT på fredag, men jeg har hørt rykter om at dere hadde det veldig koselig. Vi sees uansett til helgen, og det gleder jeg meg til. Hører mye om facebook om dagen, men har ikke helt kommet så langt selv.. men det er vel ikke så lenge før. :)
Ha en fin-fin uke.
Rita

Lene sa...

Facebook, ja...
Enda en ny greie jeg ikke skulle innvolvere meg i, men som jeg ikke kan annet enn å innrømmet at jeg står godt i med begge beina nå :)
Jeg skal i alle fall prøve å holde det på et lavt nivå *hihi*

Ha en fin dag, Linn!

Ania sa...

Hihi...facebook ja...hm..man får se...:)