fredag 27. april 2007

MESSE!!!!!!!!!!!!

Da er det messetid!! Jeg har gått rundt meg selv i dag, utrolig at jeg har fått utrettet noe som helst på jobb. Har nå vært i messehallen og rigget stand- og den ble så flott! Godt å ha Nina som er interiørdesigner med på laget. Gleder meg nå så SYKT mye til å være der i helgen. Det er en egen stemning på messe, jeg liker meg alltid så godt der. I sin tid jobbet jeg som frivillig noen år, og deretter på egen stand på den store Alternativmessa i Spektrum, så messestemning er noe jeg har erfaring med. Det var foreløpig ganske rolig i Skedsmohallen. Flere utstillere var i gang med å sette i stand og ordne, men ingen var stresset foreløpig. Men det kommer nok. Rakk ikke å se så mye, men fikk sett litt - og ja, jeg kommer nok til å shoppe litt selv om jeg sier til meg selv at det ikke er noe jeg MÅ ha. Ikke noe som er livsviktig akkurat, men sånn er det vel med scrapping.

Bladet vårt ja, det kom onsdag fra trykkeriet. Nå selger vi det først selv på messen, og så sendes det ut til nettbutikker og til Narvesen neste uke. Det er 30 butikker og 200 Narvesen-kiosker som skal selge bladet, så jeg håper inderlig at alle som vil klarer å få tak i det. Hvis ikke er vi nødt til å øke opplaget neste gang!

Jeg gleder meg til å selge bladet, og kom gjerne innom standen vår hvis du har tenkt deg på messe!!!

8 kommentarer:

_Kine sa...

Jeg kommer definitivt innom standen; var på 2 stk Narvesen i går uten hell... :) Gleder meg til å se det!

Berit sa...

Lykke til i helgen!

Håper virkelig en Narvesen i nærheten av meg får bladet!! Jeg skal dessverre ikke innover på messa.

Ha en toppers messehelg!!

Anonym sa...

Gjett om jeg kommer innom for kjøpe blad - gleder meg :D

Hege sa...

Jeg kommer innom dere i morgen jeg! Gleder meg sykt masse til å se det nye bladet!!
Lykke til i morgen!

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Kos dere på messe! Så på forhandlerlista at det "mangler" mange butikker, flere fra Østlandsområdet til og med, men jeg regner med at de butikkene som er der kjører gode tilbud og skaper god stemning! Håper jeg får til å komme en tur i morgen, og da skal jeg kjøpe blad av dere!

Hege sa...

Har mast på Narvesen her i Trondheim siden torsdag jeg nå... Må smøre meg med tålmodighet. Gleder meg sånn!

Lykke til på messa.

Ania sa...

Så kjekt! Håper dere har hatt en kjempefin messehelg (regner med det :) ). Er spent på hvor i bergen jeg får tak i dette bladet - men det haster ikek enda - dinna lovte å kjøpe et ekstra et for meg *fnis*

Kristin sa...

Håper du har hatt en like fin messedag i dag som i går. Jeg likte standen deres skikkelig godt, og bladet ennå bedre. All ære til dere. Og ikke minst var det utrolig hyggelig å endelig få hilst på deg også. Jammen meg på tide. :)