tirsdag 23. januar 2007

Min lille scrappekrok!

Her koser jeg meg. Det er en liten plass, men har nå fått opp en praktisk hylle, koser meg med radioen min og telys i vinduskarmen. Jeg elsker min lilla trillekoffert fra Mimi, der får arkene mine plass når jeg er hjemme - og ellers ser jeg til min overraskelse at det er god plass til mer stæsj! Det er godt å vite at jeg har potensiale til å skaffe meg mer. Det blir nok en Bikuben-tur snart, og så er det jo messe i april. Får trøste meg med det jeg som ikke skal til CHA.




2 kommentarer:

Rita sa...

Så flotte skuffene ble når du har pyntet de. Den tror jeg at jeg må herme litt etter :) Kunne gjerne tenkt meg den rose på det nest siste bilde *sikle, sikle* den er bare så fin. Trøste-shopping på bikuben hørtes ut som en god ide, kos deg med handling :)

Lene sa...

Den lille kommoden fra Ikea ble utrolig lekker!
Tror jammen jeg må få meg en sånn jeg også :)