søndag 14. januar 2007

Gressenke for tiden

Ja, så var mannen min reist på tjenestereise. Han skal være borte stort sett i tre uker, bare hjemom et par dager innimellom der. Det går nok helt fint, selv om dagene flyr enda raskere av sted da enn når vi er to voksne hjemme. Aller helst vil man jo gjøre både husarbeid, lage god og sunn middag, slappe av, scrappe, lese litt OG legge seg tidlig hver eneste kveld - men dette lar seg nok ikke gjøre. Kjenner jeg meg selv rett blir det nok oftest litt overfladisk husarbeid, ikke så sunn middag, scrapping, og ikke lagt seg så tidlig...Men håper bare vi holder oss friske her, så skal vi nok kose oss.

Sånn for å tenke på mannen mens han er borte kan jeg jo kikke på min nyeste LO, som er fra bryllupet vårt for noen år siden.

3 kommentarer:

Nina`s Rosa verden sa...

Ja,tiden går så altfor fort før man kommer seg i seng.
Men når man er alene er det jo så deilig å legge seg tidlig å merke at man har sovet godt når man vokner neste morgen. Men en ting er å tenke det,en annen ting å gjøre det(hi hi)
Gleder meg til scrapping på Lørdag!! Jeg er klar!!!!

gudrun sa...

En hærlig side av dere to.
Så koselig bilde! :-)

Lene sa...

Så flott denne LO'er var!
Og bildet var kjempefint!

Den gressenkegreia kjenner jeg godt til. Det ser ikke ut til at jeg har mannen hjemme en eneste hel uke før ut i mars en gang.
Nå skal ikke jeg klage da - han er hjemme i helgene, og jeg har bare meg selv å ta vare på.

Nå er jeg sikker på at du klarer det godt, både maten og husarbeidet og alt annet du skal gjøre. Man må jo ikke gjøre alt helt perfekt :)