lørdag 5. januar 2008

Godt nytt år!!


Da var julen vel overstått - har hatt en flott og avslappende ferie! Masse hyggelige familiebesøk, utrolig flotte og midt i blinken-gaver, et fornøyd barn, god mat (vel, litt for mye av den sorten, kanskje), lange turer og masse gode filmer! Kan ikke annet enn være fornøyd. Har kommet i gang med hverdagen igjen, så smått. I helgen blir det å kaste ut jula, men mulig jeg må beholde litt ekstra lys og sånt ennå - blir så mørkt og trist uten.

Så er det altså nytt år - 2008! Har både noen forsetter og planer for det nye året, men de store omveltningene i livet blir det nok ikke. Håper alle får det de ønsker seg av det nye året!!

4 kommentarer:

Nina`s Rosa verden sa...

Godt nyttår lille venn!
Gleder meg til vi sees igjen, kos dere masse i Lomdon!
Klem!

Maya sa...

Godt nyttår :-)) Gleder meg til å se masse fine LO'er fra deg i året som kommer :-)

Sonja sa...

Hærlig bilde (",) Jeg har utfordret deg i bloggen min.
Ha en fortsatt god Helg!

Lene sa...

Jeg vet du har det travelt, Linn, men jeg har drista meg til å utfordre deg i blogen min likevel.