fredag 23. november 2007

Fotograf? Jeg?






Jeg er ikke akkurat fotograf - men synes det er kjempegøy å ta bilder. Der er jeg vel ikke så forskjellig fra andre scrappere. Har gått på fotokurs i høst, og det har vært kjempemoro - og ikke minst lærerikt. Har lært masse teknikk, og det er gøy å bruke andre funksjoner på kameraet enn "Auto." Det er jo noe av det som er morsomt med speilrefleks, å forstå alle mulighetene man har. Så har jeg dessverre ikke hatt nok tid til å sette meg inn i alt, men tror at dette kurset har gitt meg viktig ballast til å fortsette å lære mer på egen hånd. Kan trygt anbefale kurset i regi av Oslo Kameraklubb med Terje Skåre! Veldig inspirerende og dyktig fotograf.

4 kommentarer:

Cecilie sa...

Kjempeflotte bilder du har tatt! Jeg har veldig lyst til å ta et fotokurs eller fler selv... men det var det med den tiden, da *s*.
Ønsker deg en flott uke! Klem

Elizabeth sa...

God jul til deg og dine, Linn. Ønsker deg et rikt og spennende 2008:) Stor klem

tovetyll sa...

supergod jul og godt nyttår til deg!! vi sees på nyåret:):)
stooor klem fra Tove**

Hege sa...

Veldig flotte bilder! Fotokurs ja; har de beste forutsetning for å lære noen triks der jeg jobber med får aldri tid til å prioritere det. Ble inspirert her.

Håper du har en fin romjulstid Linn!