torsdag 7. juni 2007

Tønsberg-treff!!!


OK da, det er ennå en dag igjen. Men det kommer til å gå fort, det. I morgen drar jeg til Tønsberg sammen med Nina og Vibeke! Lurer på om vi får med oss alt... Gleder meg stort til å treffe hyggelige mennesker, til å scrappe masse og skravle, og til å se alt det flotte som andre lager!!! For noe av det beste med å gå på treff er å få inspirasjon fra andre scrappere.

Ellers har jeg vært og kjøpt meg litt snacks fra love, Elsie i går! Det var lekre saker altså - alt fra clearstamps til papir og chipboards... Jeg tror det kommer til å bli en stor favoritt framover (bare jeg tør å klippe i det, da). Det er både kult, vakkert og lekent på samme tid.

I dag skal jeg på sommeravslutning med jobben - i morgen skal jeg ha fri og få unna en del ting som jeg må gjøre før jeg vender nesa sørover. Ønsker alle en flott og varm helg!

3 kommentarer:

Anette S sa...

Åh, heldiggrisen! Jeg har noen ark på vei jeg også, da, så skal ikke klage! Gleder meg spesielt til testilpapiret! Kos dere masse i helga! Gleder meg til å se helgens "produksjon" når dere kommer hjem!

Kristin sa...

Kos deg masse på scrappetreff da, blir sikkert kjempegøy!

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Kule bokstaver, må titte litt nærmere på den Elsie-kolleksjonen altså :D

Kos deg på treff i helgen!