tirsdag 5. juni 2007

15. juni - ikke glem innsendingfristen!

Sa jeg at jeg holder på å lage et blad? Vi er i full sving med neste nummer av Vi Scrapper. Selv om vi begynte tidlig og har gjort mye allerede, så kommer man alltid til et punkt hvor det er mye å gjøre. For meg er det omtrent nå - men det er jo så utrolig moro! Skulle bare ønske det var litt roligere på andre fronter av livet mitt, men får trøste meg med at det nå er sommer og sol og ikke er det lenge til ferie heller. Jeg har en god følelse angående neste nummer av bladet vårt. Det er utrolig moro å jobbe med en flott redaksjon i Nina og Vibeke, og ikke minst alle bidragsyterne ellers!! Folk sender inn masse lekre LOer til oss, og ikke har vi problemer med å få gode skribenter heller - så i grunn er det veldig morsomt å lage blad! Det blir masse spennende intervjuer, artikler, produkter, gallerier og humor denne gangen. Så det er bare å glede seg til 2. august! Men før den tid er det bare å scrappe i vei til gallerier og konkurranse - husk fristen 15. juni! Sol og sommer er ingen unnskyldning for ikke å scrappe, altså!

1 kommentar:

Kristin sa...

Gleder meg sånn til nytt nummer av bladet deres, det forrige gav meg massevis av inspirasjon. Har sendt inn ennå en LO også, så da tror jeg at jeg er fornøyd med innsatsen min denne gangen.