fredag 18. mai 2007

Oppdatert hjemmeside for Vi Scrapper!


Da er nettsiden vår oppdatert, og her er en sneakpeak på det nye bladet som kommer i august! Det er mye å glede seg til her, altså.

Ellers er det fredag! Og jeg som bare har hatt en arbeidsdag denne uka... Det har vært helt fantastisk med noen dagers ferie i herlige Praha, og har fått prøvd meg litt med det nye kameraet Canon 400 D. Er veldig fornøyd med det. Får legge ut noen bilder snart. I kveld skal jeg på treff på Papertrends, må visst det for å få laget noe som helst.

5 kommentarer:

Kristin sa...

g masse på treff da. Neste utgave av bladet deres ser forresten skikkelig bra ut det også!

Og du, takk for handling!

Nina`s Rosa verden sa...

Velkommen hjem da!!
Gleder meg til å få høre hvordan dere har hatt det,og se flotte bilder fra Praha!!
Herlig med Rosa forside:-)
Klem!

Hege sa...

Høres ut som min arbeidsuke, bare at jeg ga meg med en dag;-) Herlig med reise - jeg er reiseklar igjen jeg... Men må nok ha noen hverdager først. Bladet ser helt toppers ut!!

Ania sa...

Sukk misunner virkelig dere med nye kameraer!! (mye vil ha mer? :) )

Kirsten sa...

Gleder emg til neste blad, og jammen gleder jeg meg til en tur til Tønsberg også :D
Og velkommen hjem!