onsdag 28. mars 2007

Rhonna Farrers challenge # 2: BLUE!



So, for the first time I've joined a challenge!! About time. Blue is a big challenge for me, actually. Maybe because I only have a daughter, and my husband is not too keen on blue either. That's why I had to make a layout about jeans, that's the only blue garment in our house! So luckily I found ONE blue Bazzill for this layout. Other stuff I've used was overlay and paper from Creative Imaginations, paper from Crate and Basic Grey, bling stones, ribbon, button, arrow from Heidi Swapp, and different letters. I love this picture taken at a photo studio!!

-

For første gang skal jeg være med i en utfordring! Det var på tide. Blått er en stor utfordring for meg, faktisk. Sikkert fordi jeg bare har en datter, og mannen er ikke altfor glad i blått han heller. Derfor måtte det bli en layout om jeans, for det er de eneste blå plaggene vi eier. Heldigvis fant jeg ETT blått Bazzill-ark. Har ellers brukt overlay og papir fra Creative Imaginations, papir fra Crate og Basic Grey, bling-bling, bånd, knapp, pil fra Heidi Swapp og forskjellige bokstaver. Jeg elsker dette bildet tatt hos Familiefotografen.

16 kommentarer:

Nina`s Rosa verden sa...

Oj så kul utfordring!!!
Skikkelig tøff layout Linn! Likte alt med denne!!!
Må titte innom Rhonna Farrer jeg også da :)
KLEM!

Lene sa...

Så flott!
Jeg synes du takler blått bra, jeg :)

Utfordringer er gøy! Når jeg får mer å gå på på overskuddskontoen, skal jeg være med på sånne ting jeg også. Tror jeg :)

Ønsker deg en fin dag!

Lene S sa...

Så kul layout! Herlige med blått mot kraftpapiret! Knalltøff utforming av tittelen. Dette var moro :o)

Ha en fin dag, Linn!

Klem L

Unknown sa...

Kjempeherlig at du også er med på color-challengen til Rhonna...

Blå-layoten din er kjmepstilig..., likte veldig godt overskriften og det megacoole bildet... :-)

Har kikket innom bloggen din mange ganger, og vet ikke helt riktig hvorfor jeg ikke har lagt igjen kommentar tidligere, men jeg syns det du lager er veldig bra.... :-)

Ha en fortsatt strålende dag!

Lena sa...

KJEMPETØFF Jeans LO!!
Og blått gikk da greit :)

Catrine sa...

Så kul layoute. Knallbra bilde og!
Ser at mange har hengt seg på disse utfordringene, så jeg tror jeg må se hva det er jeg og. ;)
Ha en fin dag!

Ania sa...

Åh den var skikkelig kul og flott!! :)

banglamarie sa...

Flott layout!
Nydelig hjørneswirl og flott med bling som detaljer på den!!!

Herlig utfordring Rhonna har!!

gudrun sa...

Så hærlig side du har lagd. :-)
Og så kult at du også har kastet deg med på Rhonnas utfordring. :-D

Vibeke sa...

Hey! Så kul!

Digger overskriften (så klart! Meg og bokstaver....!)og blingene på overlayen var en stilig detalj!

Kult at du hang deg på! :-)

Rhonna sa...

oooo, Linn, I just love it!
it's wonderful!
thanks so much for playing!
R

Kristin sa...

Jeg må bare si at denne LO'en her er helt fantastisk! Du har virkelig fått den til 100% perfekt. Og jeg digger den lekne stilen du har brukt. Jeg er så imponert over deg om dagen, det hagler jo med fantastiske LO'er!

Linn sa...

Hihi, tusen takk for hyggelige kommentarer! Også besøk av selveste Rhonna da, jeg er litt "starstruck" her jeg sitter...

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Så morsomt å få kommentar fra selveste Rhonna da! Kul LO forresten!

Anette S sa...

Så kult at du er med på Rhonnas utfordringer! Denne Loen er superkul!! Digger den!

KP sa...

Fantastic photo & great use of color!