fredag 30. mars 2007

Noen fantastiske brushes!!!

Det er helg!!! For en fantastisk følelse!!! Jeg har store planer om å få scrappet litt, i tillegg blir det redaksjonsmøte på søndag. Ennå er det litt korrektur som gjenstår før vi kan sende bladet til trykking. Men ser ut som om vi får en velfortjent påskeferie!

I dag vil jeg dele et tips med dere. Via Ingunn sin blog har jeg ramlet over en designer som heter Jason Gaylor og som har laget flotte brushes til Photoshop! De kan lastes ned og brukes gratis, så lenge de ikke brukes til kommersielle formål. De er utrolig lekre, altså. Jeg som er uten Photoshop for øyeblikket printer ut bildefilene på transparenter, og har planer om å bruke disse i scrappingen. Kan forhåpentligvis legge ut eksempler i løpet av helgen. Her er et par eksempler fra Jason's blog:





Så gjenstår det bare å ønske dere en riktig god helg!!!

10 kommentarer:

Kristin sa...

Takk for et glimrende tips, disse var jo bare fantastiske. Og smart det å kunne bruke dem på transparenter da. tror jeg må stjele den ideen din gitt.

Så takk for flott link, her skal jeg få lastet ned også!

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Disse så jeg linker til i en tråd på Scrapping.no, mange flotte brushes der ja! Ønsker deg en fin helg!

Unknown sa...

Hei, hei....
Gleder meg veldig til bladet deres kommer..., det blir kjempespennende... :-)

De brushene er kjempefine, takk for at du linker.

Håper du får en strålende weekend med masse scrapping. :-)

Anette S sa...

Åh, kule! *lastet ned* Jeg elsker japonesisk dekor!

Camilla Engelstad sa...

Så flotte brushes. Tusen takk for at du deler med oss. Har lagret noen nå. Måtte lagre både brushes filen og png (layers) filen for jeg vet ikke hvem som vil funke i elements.

Ania sa...

De er lekre ja! :) Ha en riktig god påske og en velfortjent pause! :)

Catrine sa...

Nydelige brushes! De må jeg nok laste ned jeg og! :)
Ønsker deg en riktig god påske! :)

Kjersti sa...

gosj digger de brushene! Takker for tips ;)

God påske ;)

Lene sa...

Takk for brushes tips - de var kjempefine!
Skal sette meg ned å se ordentlig på dem nå.

Så flott at dere er i rute med bladjobbinga, slik at det blir påskeferie på dere.
Jeg gleder meg masse til bladet kommer!

Håper du får ei flott og avslappende påske sammen med famileien din, Linn!
*Klem*

Hege sa...

Heisann!
Takk for koselig besøk i bloggen min!
Jeg gleder meg virkelig til bladet deres kommer ut! Kjempespennende altså!
Ha en fortreffelig påske!

Klem Hege