torsdag 15. februar 2007

Familiefotografering

Vi var hos fotograf på Rælingen på søndag. Har nå fått sett bildene på nett, og maaaaange fine bilder der. Anbefaler www.familiefotografen.no - vi er i alle fall veldig fornøyd med bildene de tok. En times fotografering og en cd med 200 bilder for 750 kroner synes vi ikke er ugrei pris, heller! Det er et ektepar som tar bilder hjemme på fritiden, og de lagde en god stemning som gjorde at vi hadde det veldig morsomt. Vi tror det vises på bildene også. Gleder meg nå til bildene kommer på cd i posten, så skal jeg virkelig kose meg med framkalling, forstørrelser og ikke minst SCRAPPING!!!





4 kommentarer:

Lene sa...

Nydelige bilder!
Disse må dere være fornøyde med :)
Og den prisen var jo slettes ikke ille!

Rita sa...

Så utrolig flotte bilder. Jenta di er jo bare så skjønn :) Så mange bilder til DEN prisen, det var jo rå-billig. Gleder meg til å se bildene scrappet :)

Ania sa...

SÅ mange flotte bilder! Og så skjønn jenta di er - og bildene av deg og mannen sammen! Ser ut til at du har mer enn nok råmateriale til scrappingen fremover iallefall :)

Nina`s Rosa verden sa...

Takk for sist!!!
Utrolig flotte bilder altså!!!
Kan tenke meg hva du skal scrappe fremover ja!!!
Gleder meg til vi sees igjen på torsdag!!!
KLEM!