mandag 19. februar 2007

Endelig litt produktiv igjen



Det er så fantastisk inspirerende å være på treff! Var på et veldig hyggelig scrappetreff hos Papertrends fredag. Fikk laget tre enkle LOer i 12x12, og er fornøyd med det. Det var blitt veldig fint og større der, og så fikk jeg shoppet de nye arkene fra Basic Grey og Creative Imaginations (Narratives). Sukk, jeg er helt forelsket i Narratives-serien, SÅ mye lekkert!!! Og så kommer det nok litt av hvert annet snadder utover våren også. Ønsker alle en super uke!

2 kommentarer:

Lene sa...

Treff er gøy, ja!
Her skal vi ha to treff på kort tid, først et kveldstreff og så et helgetreff - jeg gleder meg stort :)

Kjempefin den LO'en du har laget!
Det ble en ordentlig flott ramme rundt det nydelige bildet.

Ha en flott uke du også!

Kirsten sa...

Så flott LO! Og for noen fabelaktige bilder fra familiefotografen! Dit må vi sannelig snuble oss også en dag.
Koselig på treff på fredag, men jeg må innrømme at jeg ikke skjønte at du var deg før på lørdag *rødme*

Ha en flott uke!

Gyda