mandag 27. november 2006

Ny uke, nye muligheter!




Så var det mandag og ny uke igjen! Tiden bare flyr av sted. Det er under fire uker til julaften, faktisk. Masse som skal gjøres innen den tid, men heldigvis skal vi være mest borte i jula - så vi skal konsentrere oss mest om gaver i år. Det er ikke noe koselig vær om dagen, og jeg er så tom for energi. Denne årstiden synes jeg er litt tung, så derfor er det fint med en høytid å se fram til. Legger ved et bilde av en LO med et herlig bilde fra jula i fjor!




4 kommentarer:

Lene S sa...

Hallo Linn! Og takk for sist :o) Det var kjempekoselig å treffe deg og Nina, og jeg er sikker på at vi kommer til å treffes igjen! Det hadde vært veldig hyggelig :o)

Kult at du har fått bloggen i gang nå, jeg legger deg til link lista mi ;o)

Rita sa...

Hei og takk for sist :) Det var så koselig - skulle bare ønske tiden ikke gikk så fort.
Kjempe flott at du har begynt å blogge - her kommer jeg til å følge meg :)
Så fin jule-LO du har laget av en nydelig liten nissetulle :)

Lene sa...

En flott jule-LO og ei kjempesøt nissejente!
Her øse-pøse-regner det, så jeg tenker som deg: det er godt vi har en høydtid å se fram til.
Også må vi jo håpe på litt bedre vær og litt mer julestemning før jula faktisk kommer :)

Linn sa...

Takk for koselige hilsener! Så gøy å ha fått i gang bloggen, gleder meg selv til å skrive og å holde kontakten med dere andre scrappere på denne måten!!!