mandag 11. juni 2007

Love, Elsie!


Jada, nå maser jeg fælt om den nye kolleksjonen "Love, Elsie!" om dagen. Den er virkelig kul, og jeg kjenner jeg blir glad av å se på den. Var bare bittelitt bekymret for at jeg ikke skulle klare å bruke den, ettersom jeg har flere eksempler på at dette har hendt meg tidligere jeg har syntes noe var HELT nødvendig å kjøpe. Sikkert ikke noen som kjenner seg igjen... Er tilbake fra et hyggelig treff i Tønsberg, og der fikk jeg produsert litt. Syntes ikke jeg var så innmari produktiv, men det ble da seks album-sider og en minibok, så jeg er egentlig fornøyd med det. Legger ved en LO hvor jeg har brukt Love, Elsie. Dette er første gang jeg har skannet og sydd sammen LO - og etter utallige forsøk på å få det fint, så ga jeg opp. Men håper dere får et cirka inntrykk likevel!

5 kommentarer:

Catrine sa...

Så gøy å se Love, Elsie i bruk. Kjempekul og flott LO du har laget! :)
Jeg synes du har vært riktig så effektiv når du har fått laget seks LO'er pluss på treff!
Ha en flott mandag! :)

Carrin sa...

Så stilig!!!
Gleder meg enormt til jeg mottar min love, elsie pakke. Og kanskje jeg får til noe lignende!

Camilla Engelstad sa...

Kjempekul LO. Moro å se denne kolleksjonen i bruk. Synes du har vært veldig produktiv jeg da. Dere har sikkert hatt en knall helg på treff i Tønsberg. Er fortsatt lei meg for at det ikke passet å bli med. Hadde så VELDIG LYST...

Men, neste år, da blir jeg med HELT SIKKERT!!!

Ha en fortsatt fin dag:)

Nina`s Rosa verden sa...

Denne layouten ble så herlig Linn!!!
Skikkelige herlige farger og flott oppsett!! We love Elsie!!!

Katarina sa...

Jeg har absolutt ingen peiling på scrapping,men syns du har bare laget en råtøff LO!!!