torsdag 31. mai 2007

Noen scrapperier!




Jeg har altfor liten tid til å scrappe om dagen! Og det lille jeg scrapper skal kanskje brukes i Vi Scrapper, så derfor er det lite å vise fram også. Legger ut de tre LOene jeg hadde på trykk i første utgave av bladet i påvente av noe annet spennende å legge ut. Jeg er ganske fornøyd med alle tre, men den jeg liker best er nok "Ut i det store verden" - rett og slett fordi jeg liker bildet så godt. Det ble tatt en varm sommerdag i Valldemossa på Mallorca, og helt utrolig nok var det tomt for turister i noen sekunder. Er så fornøyd med selve øyeblikket, og tenker at det faktisk er mulig å ta blinkskudd med et lite kompaktkamera også!

7 kommentarer:

_Kine sa...

Alle layoutene dine er nydelige! Jeg liker veldig godt hvor leken tittelen på den siste er, stilig med de forskjellige bokstavene som ikke står helt på linje. Jeg gleder meg til neste nummer av bladet, dere gjør en super jobb!!

Rita sa...

Synes alle sidene dine var kjempe fine, men "ut i den store verden" siden er nok min favoritt også. Helt nydelig. Er ikke mye scrapping på meg om dagen heller, men nå er det jo bare liten uke igjen til det er klart for å pakke sakene for scrappe-helg. Så da er det vel store sjanser for å få laget både det ene og det andre :)
Ha en fortsatt fin uke.
*klem*

Helle sa...

Nydelige LO´er!! Herlige bilder! Jeg har heller ikke så god tid til scrapping om dagen, men jeg håper det snart tar seg opp. Ha en fin dag!

Lene S sa...

Liker også alle sidene, men ut i den store verden er helt spesiell. Bildet er så flott, skjønner at du er glad i det!

:o)

Kristin sa...

Disse LO'ene dine er bare så nydelige. Du er virkelig en av mine favoritt scrappere, elsker stilen din!

Lene sa...

Nydelige LO'er, Linn!
Jeg la merke til dem alle sammen da de sto på trykk.
Jeg digger stilen din, men det vet du jo allerede :)

Og så må jeg bare skryte enda en gang av bladet deres!
Jeg finner stadig noe nytt å se litt ekstra på, eller å lese en gang til.
Gleder meg vilt til neste nummer!

Ønsker deg en fin søndag!

Ania sa...

Skjønne LO'er, og du har så fine og lekne fargevalg på de alle! Og jada - blinkskudd kan taes når som helst uansett kameratype! :D