søndag 6. mai 2007

Bad blogger!

Jeg er en fryktelig dårlig blogger om dagen! Det er to grunner til det: først og fremst fordi alt jeg scrapper om dagen potensielt scrappes til bladet og derfor ikke kan legges ut her (ikke det at jeg scrapper så mye, altså. Jeg er generelt ikke veldig produktiv). For det andre er jeg visst veldig mye på Facebook for tiden... Koselig å se at det er mange andre av dere scrappere som også er der - så da holder vi jo kontakten der. Vibeke har i dag opprettet en gruppe som heter "Vi Scrapper" - så det er bare å joine for de som måtte ønske det.

Ellers er det full rulle med neste nummer av bladet. Vi har fått summet oss litt etter messe og lansering, og mottakelsen har gitt supermasse inspirasjon for å gå i gang med neste blad. Og her er det bare å glede seg - vi har masse spennende temaer planlagt for dere! Og så gleder jeg meg til å se på bidragene som allerede har begynt å komme til redaksjonen! Jeg synes det er noe av det aller morsomste med å lage scrappeblad; at det blir så interaktivt fordi man er så avhengig av lesernes bidrag.

Jeg er i godt humør selv om det regner i dag. Har vært i redaksjonsmøte, og så ryddet på loftet. Det sistnevnte er noe vi ikke har gjort så lenge vi har bodd her, og det er altså to år siden vi flyttet inn. Godt å ha gjort det, så det er plass til å stue enda litt mer inn på boden...

Håper alle har en flott scrappeuke foran seg!

2 kommentarer:

Lene sa...

Så godt å se aktivitet her igjen, Linn!
Selv er jeg visst ikke så aktiv noen steder, verken i bloggen eller på facebook. Noen ganger blir det bare borte i alt annet som skal gjøres. Må skjerpe meg litt der.

Jeg har enda ikke fått fingrene mine i bladet deres, men jeg venter i spenning på at det skal komme inn til scrappebutikkene her i byen. Jeg tror i alle fall de begge venter det inn.

Ønsker deg ei fin uke!

Ania sa...

Hehe, rydding er et nødvendig onde :p Blir spennende å se hva dere kommer med i neste nummer - gleder meg allerede :)