tirsdag 4. november 2008

Papirfest 08 vel overstått!

Har hatt en fantastisk helg - en flott "husmorferie" til tross for at jeg ikke er mye tess som husmor : ) Deilig å få skravle med damer som er like gale som meg, dvs som kan gå i fistel over et blondebånd eller noen søte chipboard-pinnsvin... Eller som med glede sitter i en gymsal fra kl 9 om morgenen til 2 om natta - og som går på butikken for å handle smågodt, Pepsi max og Paracet for å holde det gående en hel helg!

Jeg har hatt godt reisefølge i Nina, jeg har hatt hyggelig og veldig inspirerende selskap rundt scrappebordet! Og takk til arrangørene og dugnadsgjengen som gjorde alt for at vi skulle få kose oss!

Har dessverre ikke noen bilder å legge ut, men det er nok av bilder i andre blogger : ) Og det er ikke hemmelig at vi skal lage en reportasje i Vi Scrapper fra begivenheten! Takk til alle som bidro til en flott helg!!!

3 kommentarer:

Lene S sa...

Heeeeey! :o) Long time no see!

Å jeg er så misunnelig på alle dere som var på Papirfesten... Desverre fikk jeg det ikke til i år heller :o( Hadde vært så gøy å hilse på folk, gå på kurs, og bare vært sammen med andre "likesinnende" ;o) Denne høsten ble desverre så altfor travel.. Gleder meg til å se artikkel i Vi Scrapper i stedet:o)

Ha en fortsatt fin uke!

Klem!

Trollemor sa...

Hei Linn!

Tusen takk for en utrolig hyggelig helg. var veldig kjekt å få lov til å bli bedre kjent med deg. Det var riktig så hyggelig å ha deg ved min side. Tusen takk for komplimenter, det varmer og inspirerer:)

Kristin Langnes sa...

Det ligger en utfordring til deg i bloggen min.