onsdag 2. mai 2007

Endelig er Vi Scrapper lansert!



Det har vært en fantastisk flott messehelg! Så gøy å lansere bladet, og å få hilse på så mange utrolige koselige jenter (og også et par gutter)! Jeg svever ennå litt fordi vi har fått så mange positive tilbakemeldinger. Utrolig gøy at bladet kan være til inspirasjon - den beste kritikken vi kan få er når noen skriver "jeg satte meg ned for å scrappe rett etter at jeg hadde lest bladet." Det er jo akkurat det jeg ønsker at folk skal gjøre!

Vi er blitt veldig fornøyd med bladet - men det er ingen grunn til å hvile på laurbærene. Vi er godt i gang med neste nummer av bladet, og da skal vi bli enda bedre! Så det er bare å glede seg, og selvsagt SCRAPPE til konkurranse, skisseutfordring og gallerier.

TUSEN TAKK til alle som har bidratt til det første nummeret. Spesielt takk til Gudrun, Lene, Ania, Malin og Rita for all hjelp - og selvsagt til alle som har scrappet!!!!

7 kommentarer:

Catrine sa...

Gratulerer igjen! Dere kan virkelig være stolte av bladet! Jeg liker det kjempegodt. FLotte artikler og flott design. Og masse lekre LO'er som gir masse inspirasjon!
Ha en flott onsdag! :)

Camilla Engelstad sa...

Det er virkelig et bra blad dere har laget og jeg gleder meg allerede til neste nummer.

Dere kan virkelig være stolt av det dere har levert :)

_Kine sa...

Gratulerer så mye med bladet! Det var ordentlig bra, design, artikler, layouter... alt klaffet helt! Det var hyggelig å hilse på deg :)

Nina`s Rosa verden sa...

Datt innom jeg!!!
Thi hi....
Bla bla bla....moro da!!
Klem!

Kristin sa...

Gratulerer igjen ja, og veldig hyggelig å hilse på deg. Jeg måtte selv sette meg ned å scrappe med en gang og fikk endelig ferdig Roma-LO'en min. Du vet jo selv hvor lenge den nå hadde ligger på pulten min. Har alt sendt inn et annet bidrag til dere også, bladet har gitt meg masse inspirasjon!

Ania sa...

Skikkelig gøy!! Gratulerer igjen! :)

Lena sa...

Gratulerer med lansert blad!
Jeg har ikke fått sett i det - men planen er der:)
Ha en fin dag!!!