tirsdag 17. april 2007

Vi Scrapper er i trykken!

Det føles helt utrolig bra at bladet nå ligger hos trykkeriet. Det blir sikkert enda bedre å få de rykende ferske bladene i hendene! Det er ikke lenge igjen nå, og vi har jobbet jevnt og trutt med dette første nummeret siden jul. Mange timers research, intervjuer, skriving, epost-vekslinger og redaksjonsmøter senere har vi altså produsert 132 sider med godt scrappestoff. Vi er stolte. Vi er bittelitt slitne, men mest giret!! Og vi er godt i gang med neste nummer av bladet.

Jeg gleder meg enormt til lanseringen. Jeg gleder meg til å se mottakelsen vi får, og jeg håper at alle scrappere uansett ambisjonsnivå eller erfaring føler at de kan hente inspirasjon fra Vi Scrapper.

Vi er stolte over det redaksjonelle stoffet, men vi er også stolte over alle de flotte bidragene vi har fått inn! Vi har sittet og måpt over den ene LOen etter den andre som har strømmet inn til oss, og vi gleder oss til å dele dem alle med dere.
Det er bare å hive seg med å sende inn til neste nummer også - både for dere som blir publisert denne gangen, og for dere som ikke sendte inn nå. Ny info kommer snart på vår hjemmeside.

Jeg vil takke Nina og Vibeke også for et flott samarbeid, vi utfyller hverandre godt og det har vært bare moro å jobbe med dere!!!

21 kommentarer:

Catrine sa...

Så spennende! Jeg gleder meg utrolig mye til å se bladet deres! Og jeg er sikker på at det er blitt veldig bra og! :)
Ønsker deg en fin uke! :)

Camilla Engelstad sa...

Dette blir helt vanvittig spennende. Jeg gleder meg kjempemasse til bladet kommer!!!

Vi sees på messen:)

Helle sa...

Blir utrolig spennende å se bladet! Vi gleder oss alle!

Ha en fin uke!

Anonym sa...

Gleder meg masse til bladet kommer - bare det er nesten verdt å ta en tur på messa for :-)

Stine sa...

Gleder meg masse til å se bladet, er veldig spennende! Tøft av dere å gjøre dette, kan tenke meg til at det er artig å holde på med, selv om det sikkert er myyye jobb.. Blir supert med ett norsk blad kun om scrapping! :)

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Gleder meg kjempemasse til å se bladet med egne øyne, håper det blir så bra som jeg tror!

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

banglamarie sa...

Så utrolig moro!!! Jeg gleder meg til å se!!! Det høres ut som et flott blad!

Grautlerer!

Kristin sa...

Jeg gleder meg virkelig til bladet deres kommer, dette har jeg ventet på. Og bra det blir litt konkurranse på markedet. Også gleder jeg meg til ny info om neste nummer, har nemlig store planer om å prøve å få sendt inn noe da også...

Nina`s Rosa verden sa...

Hi hi...Moro å samarbeide med deg også!!!-Gleder meg så til å stå på stand!! Spennende hvordan den blir!!!
Stor klem!!!

Lena sa...

Ja, dte blir nok helt sikkert bra! Lykke til på messen!!!
Og lykke til med bladet!

Rita sa...

Har sagt det før, men må bare si det en gang til :) Gleder meg så masse til bladet deres. Jeg er sikker på at det blir knall bra!!

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Å dette blir så spennende, jeg gleder meg veldig til bladet kommer. Tror dette blir et kanonbra blad :)

Lene S sa...

Fy søren dere har vært flinke jenter! Teller dager nå til bladet er ute ;o)

(Nydelig post under her forresten...smeltet helt av kommentaren til den lille snuppa!)

Klem

Hege sa...

Jeg gleder meg vanvittig til det bladet kommer ut. Det blir veldig spennende!

Unknown sa...

Vil bare si GRATULERER.... Jeg gleder meg vilt og hemningsløst til messen slik at jeg kan få kjøpt det!


Lykke til... :-9

Ingunn sa...

Gleder meg skikkelig!!

Ania sa...

Det blir spennende! Og skjønner dere er så stolte over babyen deres - gleder meg til å ta en kikk i bladet :)

Kirsten sa...

*spennende*
Gleder meg vilt, og hvis mannen skjønner at kurs med jobben er teit så sees vi kanskje på fredag også?

Surfine sa...

jeg gleder meg så til å se bladet! Må nok innom på messen og kjøpe:o)

Riktig god helg!

Hege sa...

Dette gleder jeg meg til å blad i altså! Så artig at dere lager blad!
Lykke til!

Sees på messa!

-Hege-

Lene sa...

Spennende!
Jeg gleder meg masse til bladet kommer.
Dere er flinke altså!

God helg!