søndag 25. mars 2007

Et scrappeblad blir til...

Har hatt en intens og arbeidsom helg. Jeg sendte mann og barn bort til svigers i helgen, så jeg kunne konsentrere meg om jobbing med god samvittighet! Startet fredag kveld med treff på Papertrends - det var utrolig hyggelig! Var ikke så veldig produktiv da, men fikk laget et par LOer. En LO henger på veggen hos Papertrends - og ellers så scrapper jeg mye som "kanskje skal publiseres i bladet" om dagen, så derfor er min blogg fryktelig kjedelig når det gjelder bilder for tiden. Skal nok legge ut noe her snart, men enn så lenge får dere klare dere bare med mine mer eller mindre velvalgte ord.

I alle fall er det fantastisk moro med bladet! Vi har fått inn så mange flotte bidrag - og mange av dem er av dere som stadig er innom bloggen min - og HERLIGHET så dyktige dere er!!!! Jeg er full av beundring over alt det flotte som lages, og nivået på scrapperne i Norge er helt på høyden med et hvilket som helst annet sted. Så da må vi forsøke å få til et blad som yter dere rettferdighet! Vi har tro på at det blir bra, og vi håper at scrappere i Norge vil sette pris på det. Skulle ønske jeg kunne vise dere alt sammen her og nå, men dere får nok smøre dere med litt tålmodighet (så skal jeg smøre meg med litt tålmodighet også). TUSEN TAKK for alle flotte bidrag, i alle fall!!!!!

Håper alle får en superflott uke!

3 kommentarer:

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Så bra du har fått jobbet og scrappet i helgen, kan tenke meg det er mange småting som skal på plass før bladet går i trykken! Kjenner til det fra min egen tid som redaktør :)

Det høres ut som dere koste dere på Papertrends på fredag! Jeg dro ikke dit jeg, men derimot til trinemor på lørdag - meerim og jeg koste oss massemasse! Fikk laget 2 LO'er, så jeg er kjempestolt, hehe :D

Gleder meg til du publiserer bilder av det du lager igjen, synes du lager så mye fint!

Helle sa...

God morgen du! Det høres så utrolig spennende og morsomt ut, gleder meg veldig til å se bladet når det kommer! Du får si fra hvis dere trenger en utenriks-reporter! Hahaha!
Lykke til videre, og ha en flott uke!

Kristin sa...

Det er hyggelig å høre at dere har fått inn masse flott bidrag og det blir utrolig spennende å se resultatet også. Personlig begynner jeg å gå litt lei Ett Trykk, så jeg gleder meg mer og mer til bladet deres. Og det blir spennende å se hvordan dere har komponert det og hva slags variasjon dere klarer å få frem!