torsdag 15. mars 2007

Er i godt humør!

Det er så utrolig godt at det er vår!!! Ikke bare "nå er det snart vår", men det ER faktisk vår. Plutselig fryser jeg ikke lenger, jeg har tatt fram joggesko, og er visst på tide å finne fram solbriller også. Blir like glad hvert eneste år! (Og like deppa hver eneste høst, men det er en annen historie). I går kom jeg hjem til noe annet enn tomt hus - det var en fantastisk følelse. Snuppa løp meg i møte, og mannen var i full sving på kjøkkenet. Da er livet helt perfekt. Sofia er nå to og et halvt år, tiden har gått veldig fort. Hun skravler virkelig i ett kjør. Hun er pappadalt om dagen, så i går spurte jeg henne om hun er en pappajente. Da så hun rart på meg og svarte: "Nei, pappa er MANN, og JEG er jente!" Ergo finnes det ikke noe som heter pappajente. Det burde jo også jeg forstå...

Nei, tror jammen meg jeg skal scrappe i kveld!

4 kommentarer:

Lene sa...

Så godt at livet smiler til deg om dagen :)

Den nå-er-det-vår-følelsen er jo bare så utrolig herlig!
Vi har vårfornemmelser her oppe også. Jeg har også funnet fram joggesko og vårjakke, men i dag måtte regnjakken også fram. Men - aldri så galt at det ikke er godt for noe - nå regner i alle fall den siste snøen bort :)

God helg til deg - nyt den sammen med mann og barn!
Klem :)

Helle sa...

Yes! Helt enig! Våren er bare best! Og fredag. Fredagen er ukas vår. Herlig. Her i Belgia står magnolia-trærne i full blomst nå, du kan tro det er vakkert.

Håper du får en fin helg!

Ania sa...

Hihi, smart den jenta di! :D Ja, skjønner det er deilig når det er vår og hele familien er samlet! Ha en riktig god helg! :)

Lene S sa...

LOL, herlig kommentar fra snuppa ;o)

Og så godt å lese at du er fornøyd med livet, det er rart med det at vi på en måte "våkner til liv" samtidig med naturen når våren kommer. Ut av dvalen ;o)

Ha en super uke!