torsdag 7. desember 2006

En vanlig hverdag i desember


Det er en helt vanlig hverdag i desember. Grått og trist ute - sjelden har det vel vært så ufyselig vær som i vinter. Jeg prøver å få litt julestemning, men det er ikke så veldig lett altså. Kanskje henger det sammen med at det er så mye å gjøre om dagen, at jeg ikke har rukket å gjøre noe særlige juleforberedelser. Lagde noen merkelapper for en kollega i helgen, og legger ut bilde av noen av dem. Så kan jeg i alle fall si at jeg har gjort noe til jul!

2 kommentarer:

Lene S sa...

Kule merkelaper! Jeg fikk skikkelig sansen for de du lagde da vi var hos Vibeke også! Håper alt står bra til :o)

gudrun sa...

Fine merkelapper du har lagd.
Nei, det er jammen ikke mye julestemning ute om dagen..... Men desto bedre inne....brukte litt tid på nett, så da datt jeg plutselig over bloggen din også. Så masse fint! :)
Stikker sikkert innom her hos deg igjen.Og mens jeg husker det: Takk for sist. Kjempekoselig treff hos Vibeke. :-)