fredag 1. desember 2006

Desember, og ingen ting er klart før jul!

Oj, i dag er det 1. desember. Har absolutt ingen ting klart til jul, og vet ikke helt når jeg skal få tid til det, heller. Det eneste jeg har er en liste over hvem som skal ha hvilke gaver, men jeg prøver å overbevise meg selv om at da er mye av jobben gjort. Ellers skal vi ikke styre så veldig til jul i år, ettersom vi skal være borte fra to dager før jul til og med 3. juledag. Mannen får hente fram juleesken fra loftet til helgen, og så trenger vi et fint juletre etter hvert - og mat og gaver skal vi nok klare å få tak i. Det blir vel jul i år også!

Er glad det er fredag, det er min favorittdag hele uka. Det er koselig og litt roligere tempo på jobb, og det er forventninger om to fridager med familieliv og bedre tid til å nyte øyblikkene. Så jeg ønsker alle som leser dette en fantastisk flott helg!

2 kommentarer:

Nina`s Rosa verden sa...

Hei hei!!!
Må følge med her også jeg! Det er kanskje denne som blir dagboken fremover?
Eller kjøres det litt dobbelt(hi hi)
Vi to er skikkelig hekta,det er helt sikkert!!!
Gleder meg til å se dere på søndag!!!

Rita sa...

Enig i at fredag er den aller beste dagen. Sitter her på jobb og føler veeldig at det snart er helg. Når det gjelder juleforbredelser er det ikke en pakke i dette huset som er klar, ingen adventsstjerne i vinduet og ellers veldig lite som minner om jul. Bortsett fra hjemmelagde julekort og merkelapper strødd over hele huset da LOL.
Men det går seg til, det gjelder bare å ha litt is i magen og ta en ting om gangen. :)
Kos dere masse i helgen. :)